SERVIS I ODRŽAVANJE
MHS Team AT – Servis hidrauličnih cilindara
Servis hidrauličnih cilindara je od ključnog značaja u održavanju optimalne funkcionalnosti i efikasnosti klipnih pumpi i klipnih hidrauličnih motora.
Kroz redovno stručno održavanje, sprečavaju se potencijalni kvarovi, produžava se životni vek komponenti i minimiziraju se troškovi popravke, čime se osigurava pouzdan rad hidrauličnih sistema.
Zahvaljujući mašinskom parku koji posedujemo 90% svih neophodnih aktivnosti na mašinskoj obradi radimo u sopstvenim kapacitetima. Cevi, klipnjače, zaptivači kao i sav ostali neophodan materijal za servis i izradu hidrauličnih cilindara imamo na lageru. Svojim lagerom i kapacitetima ćemo obezbediti najkraći mogući rok za servisiranje hidrauličnog cilindra, čime našim kupcima skraćujemo vreme zastoja.
INFO: PROIZVODNJA
Iskustvo stečeno u servisiranju cilindara i servisiranju hidrauličnih sistema, primenjujemo i na projektovanje i proizvodnju hidrocilindara, čime obezbeđujemo visoku pouzdanost u radu. Visok kvalitet komponenti za proizvodnju, poznatih proizvođača.
KORAK PO KORAK – OD PROBLEMA DO REŠENJA
Proces servisa komponente npr. pumpa, cilindar, razvodni ventil . . .
IZRADA UPUTSTVA ZA RAD I ODRŽAVANJE
Rukovodilac projekta sastavlja tekst Uputstva za rad i održavanje, koji predstavlja ključan dokument za dugoročnu eksploataciju komponenti. Ovaj dokument je od posebnog značaja prilikom isporuke hidrauličnih agregata i sistema kao celina. U ovom Uputstvu se detaljno definišu tehničke karakteristike uređaja, uputstvo za rukovanje, opis rada sa opštom specifikacijom i hidrauličnom šemom, elektro šeme i pregled mogućih otkaza.
1. Prijem komponente
Hidraulične komponente mogu se dostaviti MHS na različite načine:
- dostavljanjem komponente u MHS, lično,
- korišćenjem usluga javnog prevoza, kao što je brza pošta, ili
- MHS može organizovati dostavu koristeći sopstvena vozila.
Bez obzira na metodu dostave, svaka komponenta se prima na Prijemnom odeljenju, gde se beleže osnovne informacije o tipu komponente i njenom stanju pri prijemu. Uz komponentu se prilaže identifikaciona kartica, a otvara se i radni nalog za servisiranje.
2. Demontaža komponente i defektaža
Odeljenje Servisa i održavanja organizovano je kroz različite ekipe koje su specijalizovane za pojedine grupe komponenata. Tako, na primer, imamo ekipu za: klipne pumpe; krilne i zupčaste pumpe; cilindre; upravljačko razvodne ventile. Ovakva specijalizacija radnika stvara uslove za kvalitetno i brzo obavljanje servisne usluge. Svaka ekipa je specijalizovana za svoju grupu komponenata, što doprinosi dubljem razumevanju specifičnih konstrukcionih rešenja i bržem rešavanju problema.
Pre rastavljanja komponenti, svaka se pažljivo pere i suši kako bi se osigurala čistoća površina. Zatim sledi detaljno rastavljanje, pregled i merenje svih relevantnih dimenzija, kao što su zazori. Treća faza u procesu dijagnostike obuhvata detaljan vizuelni pregled svih kontaktnih površina, posebno onih ključnih za određenu konstrukciju, kod:
- klipno aksijalne – površine čela cilindarskog bloka/doboša i kontaktna površina sabirne ploče;
- krilne – površina statorskog prstena i bočne površine rotora i bočnih, ležajnih ploča;
- zupčastih pumpi – unutrašnja površina kućišta (usisna strana), površine kliznih ležajeva i površina dodira zupčanika i ležajnih osmica;
- cilindra – površina klipnjače, unutrašnja površina cevi i stanje zaptivača;
- upravljački ventili – radni klipovi i kontaktne površine tela.
Na osnovu izvršenog pregleda, definiše se specifikacija radova i lista delova koji treba zameniti kako bi se komponenta vratila u radno stanje.
3. Izrada ponude i uslova ugradnje
Ponuda se izrađuje na bazi detaljnog nalaza koji precizno definiše specifikaciju delova i potrebne intervencije. Uz cenu i rok izrade, ponuda obuhvata i specifikaciju delova koji će biti ugrađeni. Sastavni deo ponude je garancija na upotrebu, ali i definisani uslovi ugradnje, na primer: potrebna čistoća ulja.
4. Lansiranje radnog naloga za servis
Nakon prihvatanja ponude, izdaje se nalog za obavljanje servisa.
5. Servisiranje sa zamenom delova i montaža:
Servisiranje komponenata je veoma delikatan posao i on se može poveriti samo iskusnim tehničarima. Isti radnik koji je izvršio i defektažu stanja komponente, angažovan je i na servisiranju iste. Za kvalitetno obavljanje servisa, potrebno je poznavanje čitavog niza specifičnih konstrukcionih detalja.
Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu na ovim poslovima i servisirajući stotine komponenata istog tipa, MHS može sa ponosom reći da poseduje stručni kadar koji u potpunosti vlada tehnologijom defektaže i servisiranja svih, pa i najsloženijih konstrukcija komponenata, poput, na primer klipno aksijalne pumpe sa regulacijom kapaciteta, ili cilindara većih dimenzija.
Tokom dugogodišnjeg rada na servisiranju komponenata, MHS je ostvario čvrste partnerske veze sa nekoliko dobavljača delova za servisiranja hidrauličnih uređaja: zaptivača, delova za klipno aksijalne pumpe, kertridža za krilne pumpe i drugih. Ova dugogodišnja poslovna partnerstva omogućavaju MHS-u da obezbedi konkurentne cene i ponudi kraće rokove isporuke, što dodatno unapređuje naše poslovanje.
6. Ispitivanje komponenti:
Ispitivanje komponenti je ključni korak u procesu održavanja kvaliteta koji MHS ističe kao svoju značajnu prednost. Naša postrojenja sadrže nekoliko specijalizovanih ispitnih stolova za pojedine grupe uređaja, uključujući cilindre, upravljačke ventile i, posebno naglašavamo, hidraulične klipne pumpe i motore snage do 125 kW.
Sto za ispitivanje pumpi opremljen je najsavremenijom opremom za precizno merenje pritiska, protoka i temperature. Ovo je od suštinskog značaja, posebno kada je u pitanju podešavanje pumpi sa regulacijom kapaciteta, koje dolaze u različitim tipovima i nivoima složenosti.
Ono što, ipak, predstavlja naš najznačajniji segment, jeste to što su naši tehničari visoko obučeni da upravljaju najnovijom tehnologijom, i sposobni su da podese svaku, pa i veoma složenih konstrukcija regulatora.
8. Ugradnja komponente na mašinu
MHS može organizovati montažu komponente kod korisnika i inicirati puštanje u rad. Nakon obavljene montaže i puštanja mašine u rad, vrše se merenja radnih parametara hidrauličnog sistema, a servisirana komponenta se predaje kupcu uz zapisnik o obavljenom servisu. Garancija na korišćenje se daje uz uslov da su ispunjeni propisani uslovi eksploatacije, posebno održavanje potrebne čistoće ulja.
Ostvarivanje garantnog prava
Ukoliko servisirana isporučena komponenta doživi kvar pre isteka garantnog roka, MHS će istražiti uzrok kvara. Svaki opravdan zahtev za garanciju se rešava na pozitivan način.
Pravilno održavanje hidrauličnih cilindara u cilju osiguravanja dugotrajnosti i pouzdanosti rada mašina izgleda ovako:
- Inspekcija: Redovna inspekcija hidrauličnih cilindara od strane MHS Team AT može otkriti potencijalne probleme pre nego što izazovu kvarove. Naši stručnjaci proveravaju znakove habanja, curenja tečnosti i oštećenja na cilindrima, zaptivnim elementima, klipovima i osovini.
- Demontaža i dijagnostika: MHS Team AT vrši demontažu cilindara i dijagnostiku stanja komponenti kako bi se identifikovali problemi i planirao odgovarajući servis.
- Zamjena zaptivnih elemenata: Vršimo zamenu zaptivnih elemenata kako bi se osigurala nepropusnost cilindara i sprečilo curenje hidraulične tečnosti.
- Izrada i zamena oštećenih komponenti: MHS Team AT vrši izradu i zamenu oštećene komponente kako bi osigurali pravilno funkcioniranje cilindara. Osnovni delovi su: cev cilindra, hidraulična klipnjača, klip, vodilica, zaptivke klipa, zaptivke vodilice, brisač, uška prednja, uška zadnja.
- Navarivanje, brušenje i tvrdo hromiranje: Vršimo usluge navarivanja, brušenja i tvrdog hromiranja površina cilindara i klipnjača kako bi se uklonila oštećenja i produžio vek trajanja komponenti.
- Testiranje: MHS Team AT vrši proveru ispravnosti uređaja na ispitnom stolu nakon obavljenog servisa kako bi osigurali da su radne karakteristike servisiranog uređaja identične proizvođačkim specifikacijama.
Prednosti i benefiti koje dobijaju kupci korišćenjem servisnih usluga preduzeća MHS Team AT uključuju:
Zahvaljujući mašinskom parku koji posedujemo 90% svih neophodnih aktivnosti na mašinskoj obradi radimo u sopstvenim kapacitetima. Cevi, klipnjače, zaptivači kao i sav ostali neophodan materijal za servis i izradu hidrauličnih cilindara imamo na lageru. Svojim lagerom i kapacitetima ćemo obezbediti najkraći mogući rok za servisiranje hidrauličnog cilindra, čime našim kupcima skraćujemo vreme zastoja.
- Iskustvo i ekspertiza: Klijenti dobijaju visokokvalitetnu uslugu zahvaljujući bogatom iskustvu i stručnosti MHS Team AT u servisiranju različitih tipova hidrauličnih cilindara.
- Sveobuhvatna usluga: MHS Team AT nudi kompletnu uslugu koja pokriva sve aspekte servisiranja hidrauličnih cilindara, što znači da klijenti mogu dobiti sve potrebne usluge na jednom mestu.
- Kontrola kvaliteta: MHS Team AT osigurava visok nivo kvalitete i pouzdanosti za svaki servisirani hidraulični cilindar, što rezultira dugotrajnijim i pouzdanim radom mašina.
- Testiranje i dokumentacija: Klijenti mogu biti sigurni da su njihovi hidraulični cilindri servisirani u skladu sa proizvođačkim specifikacijama, zahvaljujući detaljnom testiranju i sveobuhvatnoj dokumentaciji.
Kontakt
Upoznajte tim
Nenad Obradović
ŠEF SERVISA
Direktan broj: +381 32 51 55 087
Mobilni broj: : +381 64 64 05 117
Centrala: +381 32 350 340
Dejan Erić
POSLOVOĐA SERVISA
Direktan broj: +381 32 51 55 081
Mobilni broj: +381 64 64 05 121
Centrala: +381 32 350 340